donderdag 1 april 2010

1 april GOEDGEKEURD

Dit is geen flauwe grap. (al begin ik nu zelf ook te twijfelen). Maar ik heb net het VGZ gebeld en de status stond op GOEDGEKEURD!! Kortom we kunnen naar Cincinnati!!!
Het team buitenland belt me als het goed is vandaag nog op, voor hoeveel procent het is goedgekeurd weet ik niet, maar de operatie wordt waarschijnlijk 100% vergoed.
Zo net telefoon van het VGZ gehad, nou ja zelf maar weer gebeld...
Het is inderdaad zo dat de tot nu toe geraamde kosten van de operatie worden vergoed. De reis en het verblijf zijn voor eigen rekening. Op mijn vraag wat er gebeurt als er complicaties optreden, wie er dan voor de kosten opdraaien gaf ze een beetje wazig antwoord. We moesten dat van te voren melden.. Nou dat is knap, want ik weet niet of er complicaties optreden. De brief krijg ik als het goed is morgen in huis en die moet ik dan naar Cincinnati faxen dat ze de garantie hebben dat de verzekering betaald.
Het is echt een opluchting, want de grootste kostenpost is dus niet voor onze eigen rekening. Op naar 14 april, want dan gaan Rob en ik vliegen.
Nu Wiese nog beter worden, want zij heeft ook al 4 dagen koorts. Maar het gaat nu echt gebeuren... Gelukkig

3 opmerkingen:

Nanja zei

Eindelijk goed nieuws! Heeft die kinderchirurg toch indruk gemaakt! Nou Wiese nog beter worden en dan kan jullie paas-weekeinde niet meer stuk! Tot volgende week zondag!
Nanja en Bart

Unknown zei

Mooi, veel succes in de US!

Elvira zei

Yes, yes! Dat is superfijn nieuws! Eindelijk komt het dan toch echt in zicht! Een heel zonnig (en gezond...) weekend gewenst voor jullie samen, en tot gauw!
Liefs Jense en Elvira en kids