vrijdag 11 februari 2011

11-02 Weer koorts

Gisteravond ging Rob eindelijk weer vroeg slapen, gevolg vanmorgen om 6 uur was het dag. Maar even bij mij in bed en nog even wat dutten.
De ochtend was vrij rustig, alleen zat Rob niet helemaal goed in zijn vel. Hij was snel geprikkeld en zag erg bleek. De zaalarts kwam langs en eigenlijk moesten we vooral het gesprek met Marc Wijnen afwachten. Wel is duidelijk dat Rob nog 6 weken 2 soorten antibiotica slikken nl ammoxiciline en cotrimoxacol. Zijn broviac willen ze laten zitten, want stel dat het alsnog IV moet worden gegeven, dan kunnen ze die meteen op zijn lijn aansluiten. Even wat extra verzorging maar dat kan er makkelijk bij.
Yvonne en Luuk kwamen gezellig even langs. Yvonne moest toch met Luuk op de poli zijn en kwam daarna even op de koffie. Rob ging met Luuk als fotomodel fungeren en dan krijg je een mooi resultaat! Rob ging nog met Masja spelen en ik ging met Yvonne en Luuk in de hal zitten. Even later zag ik Rob en Masja voorbij rijden. Ze gingen namelijk de post rondbrengen.
Nadat de post was rondgebracht kwam opa Pieter langs. Rob was wel heel moe en soms heel boos, maar op een gegeven moment gaf hij zich daaraan over. Om 2 uur brachten we Rob naar school (is nu 2 deuren verder sinds vandaag) en ik ging naar de AH. Even weer boodschappen inslaan voor de laatste dagen.
Net op tijd was ik weer terug en Rob kwam uit school. HIj was erg boos en eigenlijk helemaal op en de temp was 38.
Hij wilde persé op de wii, maar na een tijdje bleek wel dat hij in die boze buien hangen en gelukkig vond hij een filmpje op tv ineens wel mooi en ging hij rustig liggen. Rob kon ook gewoon niet meer. Temp 38.3. Inger waarschuwde alvast de kinderarts. Ook had ik nog een heel goed gesprek met Marc Wijnen. HIj had contact gehad met René Wijnen. We hebben vanalles besproken. Het was een fijn gesprek. De inhoud moet ik nog even laten bezinken.
Toen ik terug kwam was de kinderarts er en zij wilde graag een bloedkweek voor de zekerheid. Helaas lukte het nog niet uit de broviac, later nog een poging.
Stan en ome Jeroen kwamen nog even langs en Rob knapte even heel goed op.
Nadat ze weer weg waren probeerde Inger nogmaals om bloed uit de broviac te halen en gelukkig lukte dat dit keer wel.
Nu wachten op de uitslag en hopelijk slaapt Rob snel en is hij morgen weer opgeknapt, want we willen snel naar huis!

Geen opmerkingen: