vrijdag 2 oktober 2009

2-10 Gelukkig gaat het vandaag beter.

Bijna krijg je er spijt van dat je gisteren weer zo eerlijk bent geweest om te melden dat Rob koorts had. Vanacht was de koorts heel hoog, maar vanaf 8 uur was hij helemaal koortsvrij. Dan baal je wel een beetje, want dan had het achteraf allemaal misschien wel door kunnen gaan, maar aan de andere kant is het misschien wel goed zo, want na zo'n dag goed ziek zijn moet Rob zijn lijfje toch weer herstellen. En anestesie is toch weer een kleine aanslag op dat lijfje.
Vanmiddag belde de planning van het Radboud dat Rob nu de vrijdag kon komen. Daar was ik het dus eigenlijk niet mee eens. René Wijnen had eigenlijk toegezegd dat Rob dinsdag of woensdag geholpen kon worden. De planning vertelde dat het druk was, maar ik had van de chirurg nou net begrepen dat er juist deze week wel plaats was ivm uitval. Oké ze ging bellen en even later kreeg ik telefoon dat we nu woensdag kunnen komen. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het ook helemaal gehad heb met alles. Dus ben ik blij dat ik een keer niet meteen ja zei. Rob heeft gewoon pijn bij het spoelen, en dat 2x per dag. Ik wil echt dat dat overgaat en daar kunnen we niet meer mee wachten. We zijn nu ruim 2 jaar bezig om die pijn bij het spoelen op te lossen en het is nog steeds heel erg. Dus woensdag zal er ook echt gepraat worden, en dat is wat René Wijnen ook wil. En ik zeker.
Ik had jullie nog een foto beloofd van de nieuwe auto van Stan. Helaas nog geen rijbewijs hahahaha. Stan zit er helemaal trots in. Een echte Ferrari. Vet hè

1 opmerking:

Familie van Drunen zei

Wat ontzettend vervelend dat Rob zo veel pijn heeft en de dilatatie maar zo kort geholpen heeft. We leven met jullie mee. Maar houd de moed erin he! De aanhouder wint. Veel succes woensdag, hopelijk geen koorts deze keer...