donderdag 1 oktober 2009

1-10 Niet te geloven: KOORTS

Ja hoor, het zal ook eens soepel verlopen. Vandaag kwam Rob uit school en ik zag het eigenlijk al meteen. Rob was ziek. 38,5. En omdat hij over hoofdpijn klaagde en meteen ging liggen, heb ik maar meteen de huisarts gebeld. Tenslotte heeft Rob nog steeds zijn drain in z'n hoofd. De huisarts wilde dat we kwamen en keek Rob na. Hij kon niks bijzonders vinden. We besloten dat Rob toch maar aan de antibiotica moest, want het kan altijd nog een urine-infectie zijn. Maar op de vraag of het niet verstandig was om bloedonderzoek te doen, gaf hij een ontkennend antwoord.
Daarna moest ik nog het Radboud bellen om te vragen hoe laat we ons vrijdag moesten melden. Maar na het koortsverhaal werd meteen een chirurg geraadpleegd. Die besloot dat het morgen niet door mocht gaan. Natuurlijk alle begrip daarvoor. Gelukkig belde even later René Wijnen nog op en vertelde mij dat Rob dinsdag of woensdag aan de beurt is, want ze hadden dan toch tijd. Wel begreep hij niet goed dat Rob niet was doorgestuurd voor een bloedonderzoek.. tja had ik dat niet eerder aangegeven.. Ach het zal wel een infectie zijn, maar nu eerst beter worden en dan hopen dat dinsdag Rob weer helemaal beter is.

Geen opmerkingen: