dinsdag 30 maart 2010

30-03 VGZ laat ons maar wachten

Je begint er echt moedeloos van te worden, maar nog altijd is de zaak in behandeling. De telefonistes zijn ook steeds andere. De één doet wel wat voor je, de ander is volgens mij net klaar met de cursus, hoe hou je klanten zoveel mogelijk af.
Vandaag had ik er gelukkig één in de 1ste catogerie. Zij wil er werk van maken en belt mij donderdag zeker terug. Maar verdorie wat duurt het lang!!!
Ondertussen ben ik bezig met alles te boeken. Ik ben druk opzoek naar een hotel. Ook die eerste 4 nachten zijn zeker voor eigen rekening. En zo lopen de kosten maar op. Je bent vooral zenuwachtig over de kosten van de operatie, want welke kosten komen voor onze rekening? Ik heb geen flauw idee meer welke kant het op gaat. De zenuwen gieren door het huis.
Rob doet het verder fantastisch. Hij is flinker dan ik lijkt wel. Wiese is al 2 dagen goed ziek. Hoge koorts. Vanacht kon ze helemaal niet slapen en heb ik heel lang met haar opgezeten. Het wordt tijd voor warm weer, zodat alle verkoudheidjes en griepjes weer uit de lucht gaan.
Nu weer duimen en wachten tot donderdag....

Geen opmerkingen: