zaterdag 27 maart 2010

26-03 Koortsig, nog geen beslissing VGZ

Rob was een beetje koortsig vandaag. Ook zijn stoma liep heel hard. Toch maar even besloten om de huisarts te bellen omdat ik eigenlijk niet goed wist wat ik er nu mee aan moest. Ook de assistente wist er geen raad mee en besloot dat de huisarts maar naar mij moest bellen.
Tussendoor belde ik ook nog maar even naar het VGZ. Zij hadden nog geen beslissing genomen, de zaak is in behandeling. Wel vond deze mevrouw het niet goed hoe het nu ging. Er had eigenlijk al wat duidelijkheid aan ons gegeven moeten worden. Ze vroeg me om zaterdag terug te bellen en maandag nog een keer. Als er dan nog geen resultaat was dan wilde zij voor ons verder uitzoeken waarom het zolang duurt. Een offerte kunnen ze binnen 2 dagen. Dit duurt nu al ruim 3 weken!!!
Daarna belde de huisarts mij op. Hij besloot om langs te komen, omdat hij ook niets uit wilde sluiten. Dus 1 uur later was dr. Versteeghen hier. Hij vond het ook heel moeilijk om de situatie in te schatten, omdat Rob alweer uitdrogingsverschijnselen liet zien. Maar gelukkig bleef het drinken erin. Hij besloot om te overleggen met Ivo de Blaauw. Die stond nog op OK dus we kregen later die middag de uitslag.
Rond 17 uur belde de huisarts op. Ze hadden besloten om meer imodium te geven en het nog even aan te kijken, maar Rob mocht niet gaan spugen. De huisarts was deze keer heel alert en ik vond het heel fijn dat hij nogmaals belde om te vragen of ik het nog wel vertrouwde (de keer ervoor had hij John aan de lijn). Ik zei dat ik het nog wel aandurfde maar niet lang meer. Zeker gezien het feit, dat vorige keer het klinisch beeld iets anders liet zien dan de bloeduitslagen. Alles zou doorgegeven worden aan de huisartsenpost. En bij twijfel bellen.
Zaterdag: Luuk net verloren, wel gescoord. Gijs gewonnen en gescoord en Stan verloren.
Ook nog met VGZ gebeld. Nog niks. Maandag bellen. De vlucht is inmiddels geboekt. Dat heeft mijn schoonzus geregeld. Zij werkt op het reisbureau en kan vluchten boeken die ook nog gecancelled kunnen worden. Annet Bedankt!!!

1 opmerking:

Natasja zei

Laten we hopen dat hij nu niet meer ziek wordt, want dan kan het dadelijk allemaal helemaal niet meer doorgaan... *duim*

Als jullie gaan wanneer gaan jullie dan vliegen? Kan ik van te voren nog aankomen?

*knuffel*