maandag 22 maart 2010

22-03 Gijs verrast door Keepersacademie!!!


Van de week kreeg ik heel onverwacht een telefoontje van Wim Ribbens van de Keepersacademie. Onze Gijs zit daar nog steeds op en geniet daar iedere week van de keeperstraining olv Wim Ribbens en Hans Segers. Er wordt daar gewoon op een zeer goede profesionele manier keeperstraining gegeven. De kinderen die daar bij zijn genieten volop!!
Wim vroeg hoe het nu ging, want ook hun hadden vorig week gezien dat het allemaal niet soepeltjes gaat bij ons gezin.
Eigenlijk hadden we Gijs na de cursus willen laten stoppen, zeker gezien de hoge kosten die we de komende tijd moeten maken mbt de operatie in Amerika.
Maar Wim wilde dat wij Gijs gewoon opgaven, helemaal KOSTENLOOS!! Onze Gijs krijgt dus alsnog de gelegenheid om de masterclass te volgen dankzij de KEEPERSACADEMIE!!
De rilling liepen over mijn lijf, want wat een fantastisch gebaar!! Ik weet dan ook niet goed hoe ik ze moet bedanken. Het is voor Gijs namelijk iedere week weer een uitje (voor mij ook eerlijk gezegd). Je ziet die jongen gewoon 2 uur lang genieten en dat mag dus nu nog 8 zondagen lang.
WIM EN HANS EN DE REST VAN DE KEEPERSACADEMIE SUPERBEDANKT!!! Echt geweldig.
Kijk op www.keepersacademie.nl en je kunt er nog meer over lezen.

Geen opmerkingen: