zaterdag 21 november 2009

21-10 Spanning loopt op

De spanning loopt op en niet alleen bij ons. Ook de andere kinderen, voelen zich niet happy met het gegeven, dat Rob en ik volgende week weer naar het Radboud moeten. Arme kids. Weer moeten ze zich er door heen slaan.
Gisteren had ik René Wijnen nog aan de telefoon. Het stoma van Rob lekte namelijk bloed en dat was niet de eerste keer. Ik sms'te René daarover en kort daarna belde hij mij op. Het zou kunnen dat de binnenkant van de darmen geïrriteerd zijn door het spoelen. Ik moet bellen als er stolsel bij komen te zitten. Het is maar goed dat we maandag moeten komen.
Ook mag Rob maandag nog ontbijten, maar daarna alleen helder vloeibaar.
Nu het weekend nog doorkomen. Alles weer inpakken. Maar eerst nog even Sinterklaas vieren bij opa Pieter. Een leuk feest met een dubbel gevoel. Vorig jaar was namelijk ons mama er nog bij. Het was het laatste feest dat we allemaal samen hebben kunnen vieren.
Ook dat weten de kinderen. Er is dus veel verdriet. Maar we gaan ervoor.
Zondag nog naar de Sint kijken als hij door Nijnsel trekt. Even naar PSV kijken en dan op naar maandag. Je kunt het weer allemaal volgen...

1 opmerking:

Miranda de Mol zei

Heel veel sterkte komende tijd!

groetjes Miranda