woensdag 4 november 2009

04-11 Nog geen duidelijkheid

Maandag heeft René Wijnen mij gebeld. Ik legde hem mijn vragen voor mbt. het stoma. Hij vertelde mij dat hij hoopte dat we niet meer hoefde te spoelen, maar zeker weten doet René dat niet. Sterker nog hij had sterk het vermoeden, dat het beter zou zijn om het wel te doen. Verder hebben we het over de ziekenhuisopname gehad. Ik heb het namelijk erg vervelend gevonden, dat we zo hebben moeten knokken om de tramadol weer op te starten. Hij gaf mij op veel punten gelijk en ging dit nog bespreken, maar oké het is goed zo.Nu wil René Wijnen overleg met Dr. Sie de neuroloog. Dit omdat Rob nog steeds pijnklachten heeft. Eigenlijk zou hij daar dinsdag over terugbellen, maar ik kreeg 's avonds keurig een sms dat hij Sie nog niet had gesproken, en dat hij woensdag terug zou bellen. Oké.
Kijk hier nog de foto's van zo'n actieviteit in het ziekenhuis. De kinderen konden konijntjes aaien. En je ziet aan de gezichtjes dat de kinderen daar erg van genoten. Afleiding is geweldig. Een lach op al die gezichtjes van de zieke kinderen is super genieten.

Geen opmerkingen: