woensdag 18 november 2009

18-11 Dinsdag operatie

Eerst vanmorgen maar de huisarts gebeld met de vraag of het niet verstandig is om mijzelf in te laten enten tegen de Mexicaanse griep. Dit ivm met naderend ziekenhuis bezoek en omdat ik altijd zelf voor Rob zorg. Na een paar uur belde de assistente mij terug, dat het de huisarts inderdaad verstandig is om mij ook in te laten enten. Dus morgen maar even doen. Ik moet er niet aan denken dat er een ander kind door mij ziek wordt.
Kort erna kreeg ik nog een telefoontje. Rob moet maandag om 10 uur zich melden op afdeling de Vuurtoren. Oeps even schrikken ondanks dat je het weet. Dinsdag operatie. Maandag krijg ik als het goed is nog een gesprek met René Wijnen, want veel vragen heb ik door de snelheid niet kunnen stellen.
En dan begint het. Alle afspraken heb ik al verzet. Het gepoets is ook begonnen. En nog van alles regelen. En het belangrijkste... Rob voorbereiden. Arm manneke. Het is echt heel wat voor hem, maar hij gaat door. Wat is het toch een ongelooflijke kanjer. Trots ben ik er op...

2 opmerkingen:

Familie van Drunen zei

Met dat gold membership komt het wel goed bij jullie... Nu hopen dat Rob met Sinterklaas thuis kan zijn, maar even snel rekenend heb je dan 12 dagen. Dat is krap aan, of niet? Nou, heel veel sterkte er weer mee he. Als Rob er straks minder pijn door heeft is het zeker de moeite waard, maar ja, zo'n OK is ook weer heel heftig. We denken aan jullie.

Anoniem zei

Wij wensen jullie alvast heel veel sterkte komende week! Hopelijk is Rob voor het grote sinterklaasfeest weer wat opgeknapt. Wij volgen jullie op de voet..
Zet 'em op weer!