zaterdag 14 november 2009

14-11 Bericht uit Amerika

Eerst maar even heel leuk nieuws. Wiese is donderdag voor het eerst 1 uur naar de peuterspeelzaal geweest. Ze vond het helemaal leuk. Ik was er nog wel een uurtje bij, maar maandag gaat ze voor het echt. (slik)
Verder heb ik van René Wijnen helaas niks meer gehoord. Maar ik heb ondertussen vandaag wel antwoord uit Cincinatti gekregen. Marc Levitt gaf het volgende antwoord:"Ik begrijp er eigenlijk niks van dat dit kan. Misschien is het een zaak van het stoma zelf. Ik moet Rob echt zelf zien om uit te vinden wat er aan de hand is. Misschien kunnen we hem zien en operatietijd vrijhouden in de dagen dat ik in Nijmegen ben om te maken wat we we gaan beslissen om te maken, inclusief de Malone zelf. Ik heb de zelfde situatie gehad van een Malone spoelen met een stoma. En we gebruikte de malone om te spoelen naar het stoma toe. Misschien is dit wat Rob nodig heeft. Voor nu lijkt me een tijdelijk ileostoma een zeer goed idee."
Kijk hier kunnen we wel wat mee. Ik heb het antwoord naar René Wijnen gemaild en nu maar hopen dat hij maandag belt, zodat we snel een oplossing hebben, want Rob zijn grens is bereikt en die van mij ook.
Verder nog wat voetbal uislagen.
Gemert-Nijnsel F1 0-4 (1 doelpunt Gijs)
Nijnsel F2-Rhode F6 4-3 (luuk bijna gescoord)
Irene-Nijnsel D1 4-3 (1 doelpunt Stan)
goed hè

1 opmerking:

Anoniem zei

Ggggrrrrrr, ja grenzen worden wel eens bereikt. En dankzij die mee werkende artsen wordt het kookpunt iets eerder bereikt!!
We hopen voor jullie dat Rene vandaag belt en dat er knopen worden door gehakt. Een operatie is nooit leuk, maar deze situatie is onhoudbaar en dat is helemaal niets!!!

Zitten we dadelijk ieder in een ander ziekenhuis te wachten..

Hou vol he!!

Liefs peggie