dinsdag 22 december 2009

22-12 toch weer spannend

Gisteren schreef ik al dat Rob weinig plaste. Vandaag was het allemaal zo mogelijk nog minder. Dus sms-te ik in de middag naar René Wijnen. Ook belde ik met de kinderarts, omdat later bleek dat Rob ook nog eens verhoging heeft ondanks gebruik van paracetamol. Om 17 uur sms-te René terug dat ik morgen de gegevens door moet sms-en.
Aan de hand van die gegevens wordt er beslist of Rob morgen naar het Radboud moet komen. Dus allemaal duimen dat Rob alsnog gaat plassen, want erg veel tijd heb ik eigenlijk niet. Maar ja als het moet dan moet het. Doen we maar weer net alsof er geen werk is...
19.30 Gelukkig heeft Rob inmiddels weer geplast. Ik hoop dat het zo door gaat, want dan loopt het met een sisser af. Moet wel de koorts nog zakken.

1 opmerking:

Elvira zei

We hope so....!
Liefs uit Dieren