zaterdag 12 december 2009

12-12 Contract verlenging tot en met maandag

grom grom. Weer wordt de medicatie van Rob verhoogd, om het stoma minder te laten lopen. Dus houdt dit in dat we tot en met maandag moeten blijven. Op mijn verzoek om evt. met infuus naar huis te gaan reageerde Ivo niet erg positief. Maandag wordt er verder gekeken. Nu het saaie weekend weer in.
Terwijl ik net naar een verliezende Dick Advocaat heb gekeken, en in groot deel van Nijmegen de stroom is uitgevallen en hier de noodagregraten goed werken, moet ik toch weer schrijven dat er iets niet lekker is met Rob.
Het stoma loopt inderdaad minder. Overdag kwam er helaas ook niet veel urine. 's Morgens was Rob nog wel heel vrolijk en we zagen weer een baldadig jongetje. In de loop van de middag was het totaal anders. Hij zag weer wit en ging weer meer liggen.
Af en toe gaf hij ook wat pijn aan.
Toen ik Rob rond 22.30 ging katheteriseren en hem even op de linkerzij legde, schreeuwde hij het uit van de pijn. Nee Rob is niet helemaal lekker, maar ik snap niet goed waar het vandaan kwam. Hij ziet ook erg witjes...
Ook was de urine produktie in 1 uur net zo veel als de totale produktie heel de dag. Wat het is ik weet het niet. Ik hoop gewoon een offday.
Nu maar gaan slapen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Balen, balen, balen allemaal..
Het blijft hopen dat de medicatie een keer aanslaat en het stoma eindelijk minder gaat lopen.
Hou vol daar (makkelijk gezegd vanuit hier).. We hopen met julie mee dat het keerpunt snel gaat komen.

Veel liefs van ons.