zondag 26 juli 2009

26-07 Moedergevoel

Ik wil bijna beginnen met zie je wel.... Vanavond kwam er een kinderarts met de mededeling dat er in de urinekweek een bacterie was gevonden. Dus weer antibiotica. Nou wil het verhaal dat ik zo ongeveer 2 weken geleden toen Rob koorts had, al gevraagd heb of ze een kweek willen maken van de urine omdat ik het niet vertrouwde. Ook die vrijdag voor OK toen ik dus nogmaals naar de dokter ging had ik urine meegenomen, omdat ik toch dacht aan de urineweg infectie, maar ze deden alleen het proefje met het stikje en daar was niks aan te zien.
Gister met die koorts zei ik meteen dat ik graag de urine nagekeken wilde hebben. Maar alleen het kleine proefje werd gedaan. Gelukkig dat zijn koorts die avond weer steeg zodat er alsnog kweek werd afgenomen. En je gelooft het of niet.... mijn moedergevoel was weer goed. Soms wilde ik wel eens dat ik er gigantisch naast zat, maar weer niet. Even een flinke domper omdat we nu tot en met woensdag moeten blijven... Echt even balen. Ik ga nu maar slapen dan zal ik het morgen vast allemaal weer positiever zien. Heb het nu even hangen. Maar er zijn nog steeds ergere dingen...

Geen opmerkingen: