vrijdag 17 juli 2009

17 juli Toch weer koorts

Gister was het doordraaimiddag op de basisschool. Myrne ging dus naar groep 8, Gijs naar 5, Luuk naar 3 en Rob mocht voor het eerst naar groep 1. Ik mocht ondertussen de musical van Stan zien omdat ik als de uitvoering is, met Rob in het Radboud zit. De musical is echt mooi. De kinderen van groep 8 doen het echt goed.
Rob was na school helemaal enthousiast. Groep 1 is fantastisch. Luuk maakte de leukste opmerking. Als dit alles is wat je in groep 3 leert dan is het ook maar saai. Het was wel heel makkelijk.
Vanmorgen was het toch weer schrikken. Ondanks de antibiotica had Rob toch weer koorts. Dus Rob katheteriseren en de urine na laten kijken. Ondanks dat de uitslag negatief was, gaf de huisarts toch een recept mee voor een sterkere antibiotica. Wel moest ik even overleggen met Nijmegen. Tja ik weet dat Rob van augmentin ook ontzettend aan de diarree raakt dus besloot ik even af te wachten wat de koorts zou doen. Maar toen het die middag weer steeg naar 38,6 belde ik met René Wijnen. Hij vond het verstandig om toch over te stappen naar de sterkere antibiotica. Ik ging met Rob toch even nog langs bij de huisarts. Toch maar even andere dingen uitsluiten. Zij zag dat de oren van Rob wel aan het genezen waren, maar toch nog wat ontstoken, vandaar de koorts. Een geruststelling. Kan het waarschijnlijk allemaal doorgaan.
Rob mag de maandag al niet meer eten. Alleen drinken....

Geen opmerkingen: