maandag 26 september 2011

26-09 headphones gewonnen en nog wat

Na al het geklaag van afgelopen weken, nu maar even een vrolijk blogje. Rob mocht zoals ik al verteld had, zijn verjaardag op school vieren en zijn traktaktie zat natuurlijk heel symbolisch onder de Amerikaanse vlag!!
Pas waren we in Eindhoven en daar stond een Mercedes met op de achterkant de woorden, maak een foto van deze auto en twitter deze door en win een philips headphone + VIP behandeling. Aangezien twitteren niks kost, een foto gemaakt en wat denk je... Jawel ik had gewonnen.
Dus kregen we 2 kaarten voor PSV - Roda JC. Luuk mocht deze keer met mij mee. Maar eignelijk hadden we kaartjes voor de businessruimte, maar daar mochten geen kinderen komen. Oeps. Maar ze waren van Philips super aardig en het programma werd aangepast en er werden andere kaarten geregeld. Dus werden Luuk en ik zaterdag opgehaald en Stan mocht ook met de Mercedes met chauffeur meerijden. Was wel lachen natuurlijk. Luuk en ik werden in het philips stadion heel gastvrij ontvangen en Stan, Myrne, Gijs en opa gingen gewoon op onze eigen plaatsen zitten.
Maar Luuk en ik kregen zelf ons drinken gratis en tijdens de wedstrijd zaten we achter de dug-out van PSV en dus dicht bij de spelers. En dat PSV met 7-1 won was natuurlijk extra leuk.
Van Philips mochten na de wedstrijd Stan, Myrne Gijs en opa ook naar de Guus Hiddinkzaal komen en ook zij kregen drinken. Super gebaar vond ik dat. En toen kwam het moment dat Ojo de headphone aan ons mocht uitreiken. Heel leuk natuurlijk, maar wat schertst onze verbazing. Alle kinderen kregen een headphone 4 stuks dus. En voor Rob en Wiese sturen ze er nog 1 op. Philips super bedankt. Ook de directeur van Mercedes deed een nog een schepje bovenop en hij regelt ook nog speelgoedmercedessen voor de kinderen. Ze hadden natuurlijk ook al de auto met chauffeur geregeld. Heel erg bedankt Mercedes.
Daarna werden we weer keurig naar huis gebracht en dit keer mochten ipv Stan, Myrne en Gijs mee.
Buiten kwamen we ook nog Matavz tegen en zo konden we nog een hele mooie foto maken.
Prachtige avond dus.
Zondag hebben we de verjaardagen van Luuk, Rob en Wiese gevierd. Het was natuurlijk superweer!!! Dus de kinderen konden lekker buitenspelen.
Het was een gezellige middag.
Zie je een gezellig blogje dit keer toch?

Geen opmerkingen: