zondag 20 maart 2011

20-03 Privétraining, zenuwen...

Alle rompslomp rondom de administratieachterstand lijkt nu een beetje achter de rug en zo kon ik samen met al mijn kinderen genieten van een zonovergoten weekend. Zaterdag eerst met Luuk langs de lijn waarbij ik als trotse coach de kinderen zag winnen met 8-0 (Luuk 2x gescoord). Ook Gijs won en nog wel tegen Rhode met 5-4. Daarna snel rijden met Stan naar de Boskant die helaas met 1-0 verloren werd, maar waarvan ik van Stan genoot en zeker van die prachtige zon.
Zondag was het al vroeg met Luuk en Gijs naar respectievelijk de techniek- en keepersacademie. Rob mocht ook mee want hij wilde zijn vriend Stefan weer eens zien. En Rob genoot ervan. Hij kreeg zelf privétraining en daarna gaf hij Stefan training. Twee grote talenten dus...
Daarna nog naar Eindhoven geweest met Stan, Gijs en Luuk en genoten van PSV.
Nu is het op naar dinsdag voor het grote gesprek. Het is duidelijk dat Rob absoluut niet zonder pijnstillers kan. Ik ben benieuwd welke voorstellen we voor krijgen gelegd. Natuurlijk hebben John en ik al wat dingen bedacht, maar ik wil eerst de mening van de chirurgen weten. Het is echt spannend en de zenuwen slaan toe.
Ook mbt de verbouwing komen we geen stap verder momenteel, maar ik ga daat nu niet over klagen, want als je weet dat er nu vele mensen zonder woning zijn in Japan en er vele burgers worden beschoten in Libië dan is het eigenlijk ongehoord om daar over te klagen...
Nog 2 nachten....

1 opmerking:

Anoniem zei

Volgens Ank de nieuwe keeper van PSV , maar nu nog incognito opa