woensdag 30 juni 2010

30-06 Het gaat vooruit!

Eigenlijk moet ik dit niet te hard roepen, want dan gaat het vaak weer mis. Maar tot nu toe gaat het vooruit met Rob. Af en toe nog temperatuur van 38.0 maar dat wordt minder. Ook heeft hij wat minder last van woede aanvallen. Die krijgt hij als hij zich namelijk niet lekker voelt en daaruit is dus op te maken dat het nu beter gaat.
Eindelijk! Alleen zijn knieën worden nog regelmatig dik bij kruipen, want kruipen gaat nog moeizaam. Af en toe kan Rob wel al even staan met behulp van steun.
Waar dat vocht in zijn knieën vandaan komt weet ik niet, maar het zal wel goed komen.
Gisteren hebben de kinderen genoten van een zeskamp op school. Helaas geen activiteit waar Rob aan mee kon doen, dus die heb ik thuis gehouden. Wel van te voren overlegd natuurlijk en mezelf driekwartier moeten verdedigen aan de telefoon. Maar ik verwijt niemand iets, want het is voor iedereen nieuw. En iedereen moet wennen aan een kind in een rolstoel. Ach en Rob zat lekker met Wiese in het zwembad en dat is met dit weer toch de beste plek. Toch is dit wel veel werk voor mij, want Rob moet steeds in en uit het bad getild worden, waar Wiese zelf al erin en eruit kan kruipen. En steeds alert zijn dat hij zijn benen niet stoot of verbrand.
Wiese is zo langzamerhand zindelijk aan het worden. Op het potje plassen gaat prima.
Die kleine is mooi eigenwijs, maar superzelfstandig. Aan- en uitkleden, alles doet ze zelf. Een lekker lief knuffelkontje.
Morgen moet Rob naar de kinderarts en dan zal het wel goed zijn. Ook zit ik nog te wachten op telefoon van de plastische chirurg, wat er nu precies gaat gebeuren.
Dadelijk nog even met Stan naar de huisarts. Hij was gisteren ontzettend hard met de fiets gevallen en heeft wel erg veel pijn aan zijn arm. Niet te hopen dat hij in de gips gaat. We gaan binnenkort toch op vakantie en dan hoop ik niet voor hem dat er gips om zijn arm zit. Zo net terug van de huisarts. Zijn arm is gekneusd. Gelukkig niet gebroken, dat scheelt weer. Even rustig aan en dan wordt het wel weer beter.
Het gaat dus goed hier. En nu op naar rust.

Geen opmerkingen: