zondag 17 april 2011

17-04 Nijnsel F2 kampioen!!

Joepie. Het is gelukt! Nijnsel F2 is kampioen! Onze Luuk speelt in dit team en ik heb de eer om hier leidster van te zijn. Het was een mooie zonnige dag. De F2 won met 12-0 en onze naaste concurrent speelde gelijk. Een simpel rekensommetje leerde mij dat we dus kampioen waren, alleen kunnen veel mannen niet rekenen en die vertelde mij dat ik fout zat. Tja en als een man een vrouw bij het voetballen gelijk moet geven... hihihi
Kampioenuh!!!! Ze hebben het verdiend. Ze hebben voor een F-team dan ook het hele seizoen mooi voetbal laten zien, met goals waarbij 4 keer werd overgespeeld. Ook Luuk scoorde vandaag. Hij schoot met links een bal snoeihard in de bovenhoek.
Verder gaat het hier zijn gangetje. Veel werk met de verzorging van Rob. Broviac verzorgen, stoma verzorgen, katheteriseren en zijn benen zwachtelen. Helaas is er dus een hechting te snel uitgegaan en dus gaan de benen steeds open. Eigenlijk moet hij dus niet kruipen, maar als je niet kunt lopen is dit erg lastig.
Ook krijgen we nog geen duidelijkheid over de operatiedatum. En dat is vervelend, want het spoelen gaat steeds meer pijn doen en ik ben eigenlijk heel huiverig om de dosis tramadol te verhogen. Helaas krijg ik ook geen antwoord op mijn vraag per mail of dit sowieso verstandig is en dus mag ik het alleen even uitzoeken. grrrr.
En dat is zo lastig, want je hebt zo totaal geen feedback en de huisarts kan hier geen antwoord opgeven. Misschien morgen toch maar even bellen. Dan ben ik maar weer een lastpost.
Ik hoop echt dat de operatie zo snel mogelijk plaatsvind want Rob lijdt weer onnodig pijn. Maar deze week eerst genieten van het goede weer. En voor de zekerheid alles toch maar voorbereiden.

Geen opmerkingen: