zondag 28 februari 2010

28-02 Weekend alweer voorbij, en wat gaat er gebeuren....

Zo ee n keer een foto van een echt dametje. Ons Wiese vindt het heerlijk om te poppen. Het weekend is voorbij gevlogen!! Luuk heeft gescoord bij de F-jes. En zijn weekend kon dus niet meer stuk.
Gijs heeft weer genoten op de keepersacademie en ik ben met Stan en Luuk nog naar PSV wezen kijken (en genoten)!!!
Verder is bijna alles klaar om te gaan. Rob en ik zien er beide heel erg tegenop. Ik merk dat Rob echt niet wil. Maar het zal toch moeten.
Ik denk dat we beide alle moed bij elkaar moeten rapen. Morgen nog even de laatste dingetjes...
Oh ja ik krijg wat vragen over wat ze nu precies gaan doen. Het heet een derotatie osteotomie naar exorotatie. Ofwel, ze gaan zijn naar binnengedraaide benen (meer dan 90 graden!!!) doorzagen en dan naar buiten draaien. Pinnen in de botten en vanaf zijn buik 6 weken in de gips... Tja klinkt heel cru maar ik kan het niet mooier maken helaas.
Als Rob staat staat zijn rechtervoet 90 graden naar binnen en zijn linker voet zelfs nog veel verder. Zijn onderbenen zijn vanaf zijn knie gedraaid. En dat gaan de orthopeden nu dus goed zetten. We kennen de risico's. Het grootste risico is dat het binnen 2 jaar weer helemaal teruggedraaid is. Nou laat het Rob dan eens 1 keer meezitten. Rob moet ongeveer 1 week blijven.
Rob ligt dadelijk 6 weken op bed. En dat is lang. Maar ook die tijd komen we door.

Geen opmerkingen: