dinsdag 23 februari 2010

23-02 Operatie definitief 3 maart

Deze foto is van afgelopen zondag. Ik was samen met Rob, Myrne en Gijs naar PSV geweest. We konden gelukkig met de rolstoel in de lift zodat ik Rob niet de hele tijd hoefde te tillen. En dus kon Rob zo ook een keer genieten helemaal boven in het stadion. Willem (neef van John)tilde hem de tribune op. We genoten volop tot de laatste minuut. Maar ja er blijven ergere dingen. Maar wel balen.
Vandaag toch nog maar even naar Nijmegen gebeld om te verifieren of de operatie definitief doorgaat, want je weet ooit nooit. Gelukkig zeiden ze dat het tot nu toe nog allemaal doorgaat. We moeten ons 2 maart melden.
Verder heb ik nog niks gehoord van de verzekering over Cincinnati. Maar ja we leven in Nederland. Net zoals ik nog steeds geen lift in huis heb. En dat begint zo langzaamaan ook zijn tol te eisen, want Rob wordt zwaarder en de hele tijd de trap op en af. En dat niet alleen. Maar eerst maar even Cincinnati afwachten. Een zak geld vinden en dan bouwen. Van de gemeente verwachten we toch niks meer. En moet ik dan gaan stemmen 3 maart. Hahahaha gelukkig kan ik niet, want ik zit in het Radboud.

Geen opmerkingen: