vrijdag 5 februari 2010

05-02 Middenoorontsteking, aanmelding CCH

Dat ze in een ander land sneller werken dan in Nederland blijkt wel uit het volgende.
Maandagavond stuurde ik een mailtje naar Marc Levitt om hem te bedanken dat hij Rob wil helpen. Twee minuten later kreeg ik alweer antwoord. Dr Levitt vertrouwde erop dat hij Rob inderdaad kon helpen. Hij stuurde mijn mail naar een verpleegkundige zodat zij wat informatie en inschrijfformulieren kon mailen. En wat schertst mijn verbazing. Twintig minuten later zaten ze al in mijn mailbox. Sneller kan toch niet.
Dus ik dinsdag alles maar als eerste in te vullen. Tja en dan moet je een mailadres van een huisarts hebben.
Ze wilden die in eerste instantie niet makkelijk geven, maar nadat ik nogmaals mijn verhaal had gedaan, besloot de assistente dat de huisarts zelf maar terug moest bellen, alleen ze wist niet of dat vandaag nog kon. Ik zei dat ik dat vandaag wilde, want Cincinnati was ook supersnel met de info en ik wilde deze dinsdag terug zenden. Gelukkig belde de huisarts 3 uur later.
Nu had ik alle informatie en heb ik alles terug gestuurd naar Cincinnati Children's Hospital. Want zo heet het ziekenhuis daar. De eerste papierhandeling is nu verricht.
Gistermorgen had Rob weer koorts. Dus huisarts gebeld. Die kon niks vinden en dacht aan een virale infectie. 's Middags werd Rob heel ziek. Ondanks paracetamol zakte de koorts niet onder de 39.6. Gelukkig kwam Stefan onze zieke een beetje opbeuren. Maar om 18 uur gaf de thermometer 40.1 aan. Ik ging voor de zekerheid maar bellen met de huisartsenpost, want Rob klaagde ook over hoofdpijn en nekpijn. Ook de telefoniste vond het noodzakelijk om te komen, dus maar weer daar naar toe. Hartstikke druk en om 20 uur waren we aan de beurt. Rob bleek een middenoorontsteking te hebben. Om geen risico met zijn drain te lopen, krijgt Rob nu antibiotica. En zit je bij de apotheek, gaat de hele boel weer lekken. Dus daar maar even zijn ileomateriaal een beetje gerepareerd... En eindelijk naar huis.

1 opmerking:

Natasja zei

Het juiste antwoord op zijn oorontsteking is.. *zucht*....

*knuffel*, fijn je laatst weer gesproken te hebben!