vrijdag 8 januari 2010

8-01 Rob gaat vooruit

Deze week is het gelukkig allemaal goed gegaan met Rob. Hij is weer naar school geweest en vanaf woensdag zelfs full-time. De pijnstillers kunnen gelukkig verder afgebouwd worden.
De lekkages blijven wel een probleem. Helaas elke nacht 1-2 eruit om zijn zakje leeg te maken cq alles vervangen omdat het weer een los is geraakt. Ook moest ik de vrijdag een keer extra naar school, vanwege zo'n lekkage van de stomaplak. Dus daar maar alles vervangen, zodat Rob gewoon op school kon blijven. Nee het is praktisch gezien zeker niet ideaal, maar de pijn is een stuk minder en dat is wat nu telt.
We moeten dinsdag terug naar het Radboud. Maar dan voor 2 onderzoeken voor zijn blaas en nieren. Het eerste onderzoek is om te kijken hoe groot zijn blaasinhoud is (udo-onderzoek) en het 2de is een echo.
Nu eerst weekend. Lekker schaatsen!!!

1 opmerking:

Unknown zei

hoi lieve Gitte,

Ik ben blij te lezen dat het nu eindelijk beter gaat met Rob. Ik vind het super wat je allemaal doet. Ik weet...jij zegt...ik heb geen keus maar toch...als ik je blog leest...echt super wat je doet. Rob (en ook je andere kids) kan zich echt geen betere mama wensen.

Groetjes van Paul aan Gitte en John!