zondag 6 september 2009

2-9 Toverland


Na 1 week thuis was ik het alweer helemaal beu en ik wilde lekker met de kinderen een dagje weg. Ik belde Lotte op en vroeg of ze zin had om mee te gaan. En dat liet ze zich geen 2 keer zeggen geloof ik. Dus vroeg op pad naar Toverland in Sevenum. Het is daar echt heel leuk voor de grote en voor de kleintjes.

Gelukkig zat het weer ook helemaal mee en konden we zelfs naar buiten waar ook vanalles te doen was.

Ze genoten volop en de wildwaterbaan was wel favoriet. Zelfs bij Rob. Eerst was hij er nog met mij in geweest maar daarna wilde hij nog een keer en dus met 5 man erin.
Heerlijk zo'n dagje weg.
De volgende dag was het helaas helemaal op en Rob had het helemaal gehad. Dit uit zich tegenwoordig door agressief gedrag. En dat is best lastig af en toe.
Vrijdag moesten we nog even naar het Radboud om zijn nieuwe schoenen te passen. De vorige zijn weer aangepast en nu maar hopen dat Rob weet om te leren gaan met deze schoenen. Hij zet het liefst zijn voeten helemaal naar binnen en dan valt het "stappen" niet mee omdat hij zijn voeten tegen elkaar aanzet.
Zaterdag is de competitie weer begonnen. Stan wist nog niet te winnen, maar Gijs en Luuk alwel.
Gijs met maar liefst 15-0 met 1 doelpunt en de 2de helft als keeper de 0 gehouden en bij Luuk (F2) werd het 6-2 en ook Luuk had gescoord.
Maandag beginnen de scholen weer. Stan gaat voor het eerst naar de middelbare school. Het eldecollege in Schijndel. Havo/vmboT. Myrne gaat naar groep 8, Gijs naar 5 Luuk al naar groep 3. En Rob begint donderdag in groep 1. Wiese moet ik op gaan geven voor de peuterspeelzaal.
Maar eerst maandag naar René Wijnen. Het spoelen is zeer pijnlijk en ook de lekkage is absoluut niet weg. Ik hoop echt op een oplossing zonder lang te wachten. Ik heb mijn eigen oplossingen in mijn hoofd zitten, dus ik hoop dat die oplossingen overeenkomen....

1 opmerking:

Natasja zei

De oplossing die jij in je hoofd hebt.. dat zal ook vast de enige juiste oplossing zijn! Dat weet ik heel zeker!

Greetz natasja