maandag 31 augustus 2009

31-08 Even naar huisarts en nog meer


Afgelopen vrijdag ging ineens de telefoon. Het was het consultatiebureau met de mededeling dat ik had moeten komen. Nou had ik nooit geen bericht gehad en ook in het boekje stond niks vermeld maar toch maar snel Rob en Wiese in de auto en snel er naar toe. Wiese woog maar liefst 9,7 kg en was 80 cm groot (of klein net hoe je het wil interpreteren). Oké onder de onderste lijn maar ze groeit er wel mee mee.
Rob woog 13,3 kg en is ongeveer 1 meter lang. Daarna moesten we naar de arts. Rob moest de ogen test doen en gelukkig deed hij dat fantastisch . Zij ogen werken. Wel maakte ze zich zorgen over zijn gewicht. En dat kan ik mij voorstellen, want dat doe ik ook. Hij is afgevallen sinds januari. Ze wil eigenlijk een consult met de kinderarts, maar dan moet ik eerst langs de huisarts. Voor nog wat andere dingen moeten we toch in januarie bij de uroloog zijn en dan bespreken we dat daar wel.
Wiese blijft natuurlijk aan de kleine kant. Ze gaat wat uitrekenen en dan horen we daar donderdag meer van.
Vandaag was ook zo'n racedag. Eerst moest Myrne een MRI-scan maken van haar arm in het Catharina Ziekenhuis. Toen was het heel snel naar de orthodontist met Stan en Myrne en als laatste dus nog met Rob naar de huisarts. Hij gaf geen verwijzing naar de kinderarts. Maar schreef wat extra energiedrank voor om Rob op krachten te helpen. Nu vrijdag naar de revalidatie arts en maandag weer naar de kinderchirurg.
Oh ja de foto's zijn van de schuimparty die gegeven werd op de camping en dat zorgde voor heel veel plezier.

Geen opmerkingen: