dinsdag 4 augustus 2009

04-08 WIESE 2 Jaar

Jawel, feest vandaag. Wiese is 2 jaar geworden. En daar hoort een feestje bij. Ze kreeg van ons een poppenwagen, want Wiese is een echte poppenmoeder. En het was een schot in de roos. Lekker heeft ze de hele dag gewandeld. Van haar peter en meter (Stan en Myrne) kreeg ze een eetstoeltje voor haar pop, en ook dat was fantastisch.
Gister was nog alles anders. Ik zou eigenlijk vandaag met Rob naar Nijmegen moeten, maar dat werd gisteren.
René Wijnen had niet veel nieuws. Dat ik 2 keer per dag moet spoelen nu vindt hij een hele onderneming, maar we hebben even geen keus. Rust is nog steeds het toverwoord. Hij heeft er alle vertrouwen in dat het de komende tijd goed gaat en dat ik het wel red. (fijn). Ik hoop het. Maar het spoelen is echt pijnlijk en dat is niet geweldig. Rob ziet nog steeds erg bleek. Ik moet eerlijk zeggen dat ik iets niet vertrouw, maar ik kan er geen vinger opleggen en dat vind ik een lastige situatie.
Ook ik kreeg gister onverwacht een leuk cadeau'tje. Een aardige mevrouw uit Nijnsel was zo aardig om cd's van U2 aan mijn cadeau te doen. Kei fantastisch. Hanneke super bedankt!!! Je bent geweldig. Het doet een mens goed zoiets.

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat fijn dat rob weer thuis is! Wij zijn momenteel op vakantie waardoor ik een paar dagen niet heb kunnen lezen. Vandaag (en morgen) zijn we weer in het radboud te vinden en wilde ik jullie komen opzoeken, maar gelukkig zijn jullie lekker thuis. Of al op vakantie?

We hopen dat het spoelen nu echt de goede kant op gaat en wensen jullie een super vakantie!

Groetjes, Chris, Peggie & Faya