vrijdag 25 september 2009

25-09 toch weer onzekerheid

Omdat het spoelen sinds de maandag toch weer pijnlijk verloopt, is er bij mij veel onzekerheid gerezen. Zijn we wel op de goede weg? En hoelang moest dat oprekken eigenlijk helpen? Is een colon inloopfoto zinvol eerst? Ik wil best doorgaan met nog 3x oprekken, maar dan moeten ze me wel de garantie geven dat het helpt of in ieder geval dat ze denken dat het gaat helpen... Zeker gezien het feit dat de narcose tegenwoordig een drama is.
Ik heb René Wijnen hierover een mail geschreven. Toen ik daar geen antwoord opkreeg ben ik contact gaan zoeken met Masja de pedagogisch medewerkster van afdeling. Zij reageerde gelukkig heel snel en snapte mijn probleem volledig. Ook zij heeft René Wijnen een mail geschreven en heeft zelfs een mail naar de anastesie gestuurd om te kijken wat er allemaal mogelijk is om het Rob zo comfortabel mogelijk te maken. Van de anastesie hadden we gelukkig snel antwoord en we hebben nu de mogelijkheid om Rob steeds met infuus in slaap te brengen en het te laten verlopen zoals wij (Masja en mij) het het meest gunstig lijkt voor Rob.
Nu nog antwoord op die andere vragen. Helaas heeft René Wijnen nog steeds niks van zich laten horen. Weer een weekend vol onzekerheid. Maandag maar bellen.... Oh ja Masja... Superbedankt voor de moeite die je hebt gedaan. Geweldig!!!

Geen opmerkingen: