woensdag 18 maart 2009

18-03 operatie 27 maart en ontstoken navel

Gister kreeg ik om 17 uur eindelijk het verlossend telefoontje. Ze hebben de operatie weten te verzetten naar 27 maart. Dus wordt het 26 maart naar ziekenhuis. Oeps dat is volgende week al. Verder was Rob gister al 2 dagen wat koortsig en vroeg ik ook maar meteen wat te doen. Nog even een extra diclofenac. Ik vertelde ook dat zijn buik wat bol was. Morgen terugbellen bij problemen.
Vandaag was zijn navel erg rood en een wat uitgescheurd. Dus Rene Wijnen maar weer bellen. Hij adviseerde mij om even naar de huisarts te gaan om een ritje Nijmegen uit te sparen. Zo gezegd zo gedaan. Dr. van Osch vond zijn navel ook rood en wat uitgescheurd. Hij ging overleggen en nu moet Rob aan de antibiotica.
Dit is dan weer mooi voor de operatie over hopen we.

2 opmerkingen:

Familie van Drunen zei

Fijn te lezen dat er eindelijk wat gebeurt, en zo snel nog wel. De aanhouder wint! Sterkte met alles, nu weer de ontstoken navel. Houd de moed erin he!

Natasja zei

Gaat lekker bij jullie ook...(not), ik denk dat we elkaar nog net treffen! Of net niet.... Zin in een weddenschap, ik zeg... ehhhh... net wel! hahaha

Tot de 26 ste!!