woensdag 11 maart 2009

11-03 Toch weer operatie

Vanmorgen bij het spoelen leek zijn navel even een fontein. En dus een sms richting Rene Wijnen over de problemen rondom de lekkage van zijn navel. Even later kreeg ik telefoon dat ze opnieuw gaan opereren. Even schrikken. Maar ik had het wel verwacht. A.s. maandag krijgen we verdere details te horen. Ik had van Dr. Levitt al begrepen dat ze een incissie gaan maken onder zijn navel en zo zijn dikke darm over zijn blinde darm gaan leggen.
Maar verdere details... maandag dus.

2 opmerkingen:

Natasja zei

Ook bij jullie zit het weer lekker mee.... Waar is dat presies voor wat ze nu gaan doen? Tegen de pijnen die hij steeds had? Of ben ik nu erg raar aan het praten?

Ik ben benieuwd wat ze maandag gaan zeggen...

Sterkte, en thanks voor je lieve mail!

Flora zei

Hallo Gitte,

Al vanaf het begin volg ik jullie site voor Rob. Steeds weer lees ik jullie (wan)hoop over het verloop van zijn problemen. Ook nu weer zit ik met tranen in de ogen je verhaal te lezen. Ik wil jullie laten weten dat ik ontzettend meeleef met jullie en met Rob en dat ik jullie sterkte wil wensen voor de komende operatie en natuurlijk ook nog voor het verlies van je moeder.

Vanuit Roelofarendsveen,

Flora Klein