dinsdag 26 oktober 2010

26-10 herfstvakantie

Terwijl Gijs en Luuk aan het genieten zijn van het voetbalkamp, gaat hier alles gewoon door. Het is herfstvakantie hier in het zuiden. Even niet haasten en niks moeten. Heerlijk.
Na het bezoek in het Sophia is het even een moeilijke dag geweest. Je blijft nadenken over het gesprek en over oplossingen. Zeker als op donderdag het spoelen een drama is, dan weet je gewoon dat het zo niet kan blijven. Gelukkig belde onze huisarts Dr. van Osch vrijdag op, om te vragen hoe het hier ging. Zo kon ik mooi het gesprek van afgelopen woensdag doornemen. Ook de 4 opties kon ik zo met hem bespreken, en gaande weg het gesprek, vond Dr. Van Osch de optie van het nogmaals proberen van de operatie zoals in Cincinnati met ileostoma geen gekke optie. Hij benadrukte zelfs dat ik naar mijn eigen gevoel moet blijven luisteren. Ik ben tenslotte de hele dag met Rob bezig en zodoende kom je vaak tot een conclusie.
Het was een fijn gesprek, dat mijn gesterkt heeft in mijn gedachtengang. Ik besloot om dit alles ook naar René Wijnen en Ivo de Blaauw te mailen om hen zo tot een besluit te laten komen waar zij ook achter staan. En zo hoop ik over een paar weken te horen, wat zij al beste oplossing aandragen.
Het weekend verliep rustig. Geen voetballen en dat scheelt. Zondag was het tijd voor de keepersacademie en met zo'n zonnetje was het helemaal geen straf. Rob was er ook bij, en zo kon hij Stefan nog snel een paar keer flink knuffelen.Het was supergezellig zo met Nanja. We kletsen wat af langs de lijn. Myrne gaat eigenlijk alleen maar mee, want er is daar een hele knappe keeper, die zij wel leuk vindt. hahaha.
Vandaag ben ik met Rob naar het zwembad geweest. Ze wilde graag even kijken of het mogelijk was om Rob zwemmen te leren en dan zeker, hoe ze dat gingen aanpakken.
Rob deed supergoed zijn best en de mensen van het zwembad gaan nog in overleg hoe ze dit gaan doen. Maar alvast superbedankt voor alle moeite!
Morgen gaan we Gijs en Luuk weer van het kamp ophalen en donderdag weer naar het Radboud, naar de kinderarts.

4 opmerkingen:

Lotte Franssen zei

Geniet van dit weekje herfstvakantie!
Super leuk om jullie op skype gesproken te hebben!

Veel Liefs!
Lotte

Nanja zei

Goh, een knappe keeper bij de keepersacademie, Myrne? Wie dan?
(geintje...) Tja Gitte, het is maar te hopen dat onze jongens nog lang daar blijven trainen, want die cappuccino's en die klets kunnen wij niet missen, toch? Groetjes en geniet van de herfstvakantie! Nanja

Lotte Franssen zei

Hee allemaal!!

Ik ontvang hier net een heel leuk kaartje en SUPER mooie onderzetters vanuit Nijnsel! Wat Super leuk en lief van jullie! Ik ben er heel erg blij mee! Super bedankt!

Een dikke knuffel voor jullie allemaal!!
Veel Liefs,
Lotte!

P.S. De onderzetters zijn trouwens helemaal heel gebleven en ik vind het écht heel erg leuk!

Anoniem zei

Hallo allemaal. Wat spannend weer wat de artsen nu gaan zeggen... Maar we houden elkaar op de hoogte!
Wilde even doorgeven dat ik toch weer een site ben gestart voor Faya. De naam staat bovenaan de oude site. See you there!!