woensdag 1 april 2009

1-4 En nu

We hebben dan wel de basis van het probleem gevonden, maar nu nog de oorzaak. En is die wel aan te wijzen?
Het spoelen vandaag was in ieder geval een pijnlijke aangelegenheid.
Rob kon vandaag weer even in de rolstoel zitten. Hij heeft alleen nog maar een infuus vanwege de antibiotica. En dus mocht hij vanmiddag samen met Masja even naar het poppenheater hier in het ziekenhuis. Daar genoot hij erg van, maar na 15 minuten was het ook weer genoeg geweest. Ik had ondertussen het probleem naar Dr. Levitt in Cincinnati kunnen mailen, want hij wil graag weten hoe het met Rob is. 10 Minuten later liet hij weten dat hij contact met Rene op zou nemen.
Later kwamen John, Gijs Luuk en Wiese heerlijk hier terwijl Rene Wijnen ook net binnenkwam. Hij vertelde dat hij niet zo direct een oorzaak wist, maar wil een biopt van zijn darmen.
Na dat gesprek ging ik lekker met de kinderen naar het dakterras. Even genieten van de zon.
Rob slaapt inmiddels weer. En ik blijf hopen op vrijdag naar huis. Oh ja. Ik heb een foto gemaakt van Rob met Krijn. Laat ik jullie later zien.

1 opmerking:

Natasja zei

zeg, dit hadden we niet afgesproken. Kom ik hier in het ziekenhuis, kay had nog school, dus ik dacht "ik ga ff naar Rob mijn nieuwe vriendje, een verrassings ei brengen" is potjandorie de kamer leeg! Zijn jullie er van door! Fijn voor jullie, dat wel! Maar ik dacht het gezellig te hebben vanavond met je....... Blijf ik weer eens slapen...... Ben jij er niet! Alles wel goed met Rob en jou? Liefs Natasja