donderdag 23 april 2009

23-04 het lekt wel heel erg


Ondanks al het goede nieuws is er toch een klein smetje ontstaan. Rob zijn malone lekt enorm. Dinsdag liep het er zelfs zo uit. Snel een sms naar Rene Wijnen. Gelukkig belde hij al snel daarna mij op. Ik vertelde hem over de mail wisseling met Amerika over de lekkage en Rene wilde die mailwisseling graag lezen, zodat hij ook verder kon met overleg.

Rene Wijnen vindt januari ook wel erg lang, maar misschien kunnen Ivo de Blaauw en Rene zelf het wel oplossen. Ik hoop het.

Weet je het is geen drama, want de pijn was veel erger en die is nu weg, maar het is toch balen, want die lekkage moet wel opgelost worden. En wat nu de volgende stap is? Ik heb werkelijk geen idee meer. Ik moet wachten denk ik op telefoon. Maar eerst gaan we een week genieten in Frankrijk. Lekker even er tussenuit. Volgens mij zijn wij daar best aan toe. Dus als je een week niks van mij hoort dan weet je dat het goed gaat. hahaha

1 opmerking:

Natasja zei

Het zal ook weer eens gewoon lekker mee zitten....Ach ja waarom zouden jullie het beter hebben dan ons.. hihihihi

Hele fijne vakantie en tot snel!!