vrijdag 13 februari 2009

12-2 MRI-scan

En weer vroeg op pad vandaag naar het Radboud. Rond 10 uur werd Rob bij de anaestesist verwacht. Even naar de longen geluisterd en op naar de dagbehandeling. Daar eerst maar even spoelen, want daar had ik vanmorgen even geen tijd voor. Er werd overlegt of Rob met een kapje of een infuus in slaap zou worden gebracht.
Uiteindelijk heb ik voor het infuus gekozen, omdat Rob echt geen kapje wil. Dus toverzalf op de handen. Ik moest dat natuurlijk weer doen en dan was Rob rustig, maar hij deed het geweldig.
Het liep allemaal wat uit. Maar ja. Uiteindelijk werd het infuus aangelegd en het ging best goed. Natuurlijk was het even huilen, maar dat was meer de angst.
Op naar de MRI-scan. Ook daar was het even wachten, maar we konden Rob goed bezig houden en uiteindelijk viel Rob rustig in slaap. Na 1,5 uur mocht ik weer bij hem. De scan had 1 uur geduurd omdat ze 2 sessies moesten maken.
Op naar de afdeling. In 1 keer had Rob heel erge pijn en zijn katheter bleek heel erg te lekken. Ivo de Blaauw werd erbij gehaald.
Hij dacht dat de ballon van zijn katheter niet goed zat en besloot om de katheter dus maar te verwijderen en nu eruit te laten. Ik moest nog 1 keer laten zien dat ik voor het spoelen een katheter erin kon stoppen en toen werd katheter definitief eruit gelaten.
De pijn werd gelukkig snel minder. Het lekken nog niet, maar dat komt nog wel. Twee uur later dan gehoopt naar huis, en maandag weer terug. pffff. Ach ja. Als het maar goed komt, dan vind ik alles best.

1 opmerking:

Natasja zei

Jeetje dat ging dan ook ff niet van een lije dakje... Is het het ene niet.. dan is het het andere wel... Maar ik hoop dat het lekken ook snel minder wordt! Ik vond het leuk je ff te zien! Ik heb trouwens die mensen met die baby.... niet meer gezien... ik zullen we maandag ff op onderzoek uit gaan..... Sherlock holmes uithangen met ons 2-en.. hahahaha

Zie je snel!