dinsdag 10 februari 2009

10-02 Het lijkt beter te gaan

Gister had Rob echt een goede dag. Hoewel het spoelen wel pijnlijk was, was Rob lekker de rest van de dag een verschrikkelijk ondeugend ventje. Wel gaat hij nog altijd heel onverwacht slapen. Zo speelt hij en zo slaapt hij. Rob is dan niet te wekken.
We zijn nog naar het Radboud geweest. Helaas bleek Rene Wijnen vakantie te hebben, maar gelukkig was Ivo de Blaauw bereid om ons te woord te staan. Hij adviseerde ons om met iets meer water te spoelen, zodat het lekken misschien wat minder wordt. Ook mag Rob nog maar 1x daags diclofenac. Dat medicijn gebruik vind ik nog steeds allemaal maar niks. Het wordt geregeld door de revalidatiearts, maar dat vinden John en ik nog steeds niet fijn. Het moet nou veel op eigen inzicht tja en we zijn nog steeds geen dokter, en omdat nou via telefoon te regelen, daar heb ik mijn bedenkingen bij, maar goed het zal wel horen zo.
Ik heb eigenlijk te veel aan mijn hoofd de laatste tijd, want alles gaat door. Je gaat helpen op school, voor communie en spelletjes, want je wilt dat voor de andere kinderen, maar wat we met zijn allen werkelijk willen..... 1 maand vakantie. RUST RUST RUST...
Sorry dat ik klaag, mag niet, want er liggen in het Radboud nog steeds kinderen te knokken die veel erger ziek zijn. Oke dan blijven we lachen...

Geen opmerkingen: