dinsdag 21 september 2010

21-09 Rob 5 jaar, het gaat nog niet geweldig

Omdat de weblog een maximaal aantal berichten plaatsen heeft, typ ik dit bericht maar even hiervoor. Het gaat nog steeds niet geweldig. Rob blijft nog steeds verhoging houden en ook geeft de thermometer regelmatig nog koorts aan. Desondanks gaat Rob gewoon naar school en daar gaat het goed. Maar thuis is het daarna echt op. Rob ziet bleek en zijn ogen staan niet zoals het hoort. Verdorie wie weet er in hemelsnaam wat er met hem aan de hand is. En waar moet ik naar toe. De kinderarts kon niks vinden. Moet ik naar de huisarts? Moet ik toch weer het ziekenhuis inseinen. Ik weet het gewoon echt niet meer. Ik ben bang dat ze me overal een zeur gaan vinden. Dus daarom laat ik het nu even zo. Maar doe ik daar goed aan? Oké tot slot dus de foto's van de verjaardag van Rob op school. En als je goed naar de eerste foto kijkt dan snap je meteen waarom ik mezelf toch een beetje ongerust maak. Zondagmiddag vieren we de verjaardagen van Luuk, Rob en Wiese. Hopelijk zit het weer een beetje mee. Verder heb ik de eerste brief naar de verzekering alweer de deur uitgedaan om de operatie alsnog vergoed te krijgen. Ach het houd je van de straat.
Een amerikaanse vlag hoorde er natuurlijk bij. Verder commentaar overbodig!

3 opmerkingen:

Natasja zei

Het gaat nog niet zo lekker hé, ten minste.. aan de foto's te zien.. hij ziet een beetje pips.. Die kleur heeft hij wel vaker, maar zijn ogen staan zo.. jah.. flets..

*knuffel*

Natasja zei

Ik denk dat je het zo prima doet. Misschien is het wel 'gewoon' oververmoeidheid en hersteld hij straks vanzelf. Ik ken je best een beetje, en als jij echt denkt en nu is de maat vol, dan grijp je wel in. Koorts het is vervelend.. maar soms ook 'gewoon' even nodig om 'iets' uit je lichaam te werken.

*hele dikke knuffel*

Lotte Franssen zei

Bedankt voor je berichtje Rob!

Ik mis jullie ook hoor!
Over 81 dagen zit ik alweer in het vliegtuig terug! Tot snel!

Groetjes Lotte