zaterdag 6 juni 2009

5 juni Eindelijk bericht

Om 16 uur terwijl ik Myrne naar het turnen bracht ging de telefoon. Het was René Wijnen. Hij vroeg om mijn e-mail adres zodat ik dezelfde mail zou krijgen als Marc Levitt. Zo gezegd zo gedaan. Om 16.30 thuisgekomen en meteen naar mijn mailbox. Wat schertst mijn verbazing. Ik heb zelfs al antwoord van Marc Levitt. Alleen was dat eigenlijk niet het antwoord waar ik op hoopte maar wel verwachtte. Zijn darm is waarschijnlijk zo vernauwd door al die operaties. Hij stelde voor om dat stuk darm te verwijderen en zijn malone te maken. En om 2x daags te gaan spoelen(!)
Tja. Hij komt in januari hier, maar dat duurt nog wel erg lang. Vooral tegen dat 2x daags spoelen zie ik erg tegen op. Nu is het te hopen dat René Wijnen zelf de operatie aandurft, maar Marc Levitt stelde ook al voor om naar Cincinatti te komen zodat Rob eerder geopereerd kan worden. Hij wil dit best regelen voor ons. Maar maandag eerst overleg met René Wijnen.
Maar weer een operatie.... Arme Rob, niet weer.

1 opmerking:

Familie van Drunen zei

Tjongejonge wat valt dat weer tegen, laten we hopen dat dit dan ook de aller-aller-laatste is. Voorlopig... We leven met je mee.

Cincinnetti zou wel mooi zijn, dan weet je zeker dat het goed gaat. Ik weet niet wat Marc Levitt kan regelen, maar vergoeden van kosten is mogelijk toch een ander verhaal. Voor verzekeringstoestand moet René meen ik schriftelijk verklaren dat hij en niemand anders in NL het kan. Wellicht de moeite om eens te bellen met de verzekering welke regels daarvoor gelden, ook mbt voorschieten vd kosten ed. Wel is er een patientje bij de ver. anusatresie dat vorig jaar ook in Cincinnetti is behandeld. Was in januari ook in Radboud. Zij kregen geloof ik ook vlucht, hotel e.d. vergoed, maar ik ken de details verder niet. We kunnen contactgegevens mogelijk nog wel voor je achterhalen, niet op de blog. Heel erg veel succes ermee!!!