vrijdag 19 juni 2009

19 juni Revalidatiearts


Alweer om 9.30 uur naar het Radboud. We moesten naar de revalidatiearts voor zijn decubitis plekje op zijn billen. Helaas was Rob's eigen arts er niet en kregen we iemand anders.
Zij was niet erg voorbereid, ze gaf ons als tip mee om Rob zo min mogelijk te laten zitten(!). good luck. Eigenlijk was er maar 1 oplossing en dat was een week platliggen, maar dan op zijn zij. Maar dat is natuurlijk geen optie.
Ze wist het gewoon niet. Ik werd een beetje pissig en vroeg of ik zonder oplossing naar huis moest. Tja dat moest eigenlijk wel. NO WAY dus.. Gelukkig was onze eigen ergotherapeute wel beschikbaar. Ze maakte 2 kussen met een gat erin. Ze gaf toe dat het een lapmiddel is, maar het kan iets helpen. Tja maar thuis gekomen valt dat tegen. Rob gaat overal eens zitten dus...
Maandag over een week moeten we toch terug. Denk dat ik ook maar even een afspraak met dermatoloog maak. Oh ja op weg naar de poli kwam ik Ivo de Blaauw nog tegen. Hij vroeg hoe het ging en ik vertelde dat het spoelen nog steeds hetzelfde is. Ook vroeg ik als ze volgende week een gaatje vonden, we meteen aan zouden rijden, want het wachten is echt niet te hebben.
De foto op deze dag heb ik ontvangen van een persfotograaf. Hij heeft deze foto gemaakt in de rust van PSV-Ajax. Je kunt zien dat we genoten...

Geen opmerkingen: