zondag 28 juni 2009

28 juni Gewoon een mooie foto

Mooi hè. Gijs, Luuk en Rob samen met Ramos op de foto. Hij is een keeper van PSV. Speelt 1 jaar bij sparta (verhuurd) maar komt vast weer terug. De foto is gemaakt op de keeperstraining van Gijs. Ook de ander foto is met een keeper van Jong Psv.
Kijk en daar wil iedere vrouw wel mee op de foto. Hahaha.
Gister heb ik anders al een hele grote verrassing gekregen. Ik ging van huis in de veronderstelling dat ik met mijn vriendin Marieke mee ging uiteten. Maar wat was er nou werkelijk aan de hand. Die schat had stiekem kaartjes voor de Sound of Music gereserveerd. Nou ik was helemaal verbouwereerd. Echt super geweldig!!!
Wat een schat is die Marieke. We gingen om 5 uur opweg naar de efteling, waar we genoten van een briljante musical met schitterend gezang. Helemaal super!!!
Tja gebeurt er dan niks zou je zeggen. Oh jawel hoor. Op de terugreis deed mijn auto in één keer hartstikke raar. Trillend stuur en hij reed voor geen meter. Snel gestopt en dat was maar goed ook. Een klapband!!!! De rook kwam ervan af. Even shaken en de ANWB bellen, en daarna helemaal in een deuk... Ach ja. Er zijn ergere dingen. De man van de ANWB dacht vast dat we nog een stel pubers waren, maar laat maar denken. Hij kon er ook wel om lachen. Eén uur later waren we weer opweg naar huis. Het was werkelijk genieten. Marieke super superbedankt!!

2 opmerkingen:

Natasja zei

Wat een lief vriendinnetje heb jij! Maar je hebt het ook echt verdient!!!! Wat een ellende weer met de komende operaties! Je bent een schat!!!!

Natasja zei

Het staat er een beetje vreemd in mijn vorige reactie hihihi. Wat ik wilde zeggen was: wat een narigheid hebben jullie nog voor de boeg, darmen, Malone en dan de benen nog ... Och och het kereltje en jullie moeten het ook maar allemaal doorstaan, verschrikkelijk!
Ik vond het heel lief en fijn dat jij aankwam vandaag, je bent een fantastisch mens! Vertrouw vooral jezelf!!! Intuïtie is power!!