donderdag 18 oktober 2012

18/10 langzaam aan, Khalid Sinouh op bezoek

De nachten sla ik maar over, wat een drama. Weer veel pijn en steeds aan de rechter kant net onder zijn ribben. Dus lig je 'snachts zijn buik te masseren. De verpleegkundige een binnenkomverbod gegeven van half 3 tot 6. (sorry) Maar gewoon even rust voor Rob. Want dat komt hij gewoon te kort. De ochtend begon weer rond de klok van 6. Even tussen 7 en half 8 zo de pompstand instellen dat je nog even een kwartier slaap kunt meepikken. Om half 8 toch echt eruit, want om half 9 weer naar de visite en dan moet je bed zijn opgeruimd, aangekleed en vochtbalans moet klaar zijn. Rob sliep ondertussen gewoon door. Net toen hij wakker werd moesten we naar de artsen. Opzich is iedereen tevreden. De temp blijft wat verhoogd, pijn blijft ook, maar het was dus defintief geen abces want Ivo had de vochtkamers rondom zijn drain ook tijdens de OK gezien. De gentamycine is gestopt. Augmentin gaat nog door. En ik stelde voor om met sondevoeding op stand 10 te beginnen en dat was een goed idee. Terug op de kamer moest Rob gewassen worden en dat vindt hij nog niet leuk, maar het moet. Eris kwam nog even langs met haar mama, maar Rob wilde niks vandaag. Hij moppert intussen op alles wat een witte jas aanheeft. Gewoon omdat het teveel is. Ze laten hem gewoon niet met rust en ik denk dat dat moet. Rob kan nog steeds niet echt bewegen, maar zijn hoofdeind zette ik wat rechterop. Liesbeth kwam mooi even met Rob zijn ridderboek doornemen en ik liet ze even mooi met rust. Daarna nog de AB en even weer rust. En rond 13 uur kwam er een verrassing voor Rob. Khalid Sinouh (oud keeper bij PSV en nu
spelend bij NEC) kwam bij Rob op visite. Hij had dit via twitter beloofd en echt respect want hij kwam ook nog. Rob genoot er wel van. Helaas mocht ik van Rob geen foto maken, dus moest ik het heel stiekem doen. En dan merk je ook dat het allemaal nog veel is. Hij praat wel en geniet ook echt, maar de vermoeidheid zie je ook gewoon terug.
Khalid beloofde Rob om nog een keer terug te komen met een shirt van PSV en NEC. En Rob kreeg een handtekening en ook een handtekening voor onze keeper Gijs. En natuurlijk krijgt dokter Ivo ook een handtekening van hem als trouwe NEC supporter.
Bedankt Khalid Sinouh. Geweldig dat je dit voor Rob hebt gedaan.!!
Corine Janssen van het UMCN Reshape kwam ook nog even met mij kletsen over hoe het nu was geregeld en ik kon alleen maar zeggen dat de samenwerking uitstekend gaat en de visite met de artsen super. Ik laat de artsen en verpleegkundige tijdens de visite hun werk doen en af en toe geef ik een aanvulling of doe ik een suggestie. Dit gaat uitstekend!
De rest van de middag bestond uit rust. Rust voor Rob. De pijn in zijn zij blijft en  dat is gewoon niet goed.
In de avond kwam papa met Myrne en Wiese en een vriendin van Myrne Lokke. Wiese liet heel trots haar zwemboekje opweg naar diploma A zien want ze had alweer een sticker gehaald. En dan merk je dat je zo trots op ze bent dat ze gewoon doorgaan met alles!!
Ik ging met de meiden even lekker naar buiten naar het dakterras en papa bleef even lekker alleen bij Rob.
Buiten was het heerlijk. Even genoten.
Nu gaan we de nacht weer in. Nog even een paar slechte nachten volhouden. Morgenavond is nml de AB afgelopen.. En morgen toch maar even vragen waarom Rob die pijn in die zij steeds heeft. Maar opzich wel een klein stapje tov gisteren.

Geen opmerkingen: