zaterdag 26 mei 2012

26/05 beetje timide vandaag

Rob sliep vanmorgen uit. Was lekker even rustig opstaan en even koffie. Merk wel dat ik zelf steeds vermoeider wordt en steeds meer verlang naar huis. Rob wilde vanmorgen niet eten en klaagde enorm van buikpijn. Tja alleen vertelde hij dit niet tegen de verpleegkundige. Maar wat tramadol weer en dat leek te werken. Deze ochtend
kwamen ook Gijs, Luuk en Wiese de hele dag. Gewoon om thuis rust te creeren en ook gewoon om lekker kinderen om je heen te hebben. Myrne kon het duidelijk niet meer aan en ging mee naar huis. Erg om te zien dat zo'n kind er zo onder moet lijden. Eigenlijk verliep de dag heel snel. Gijs lag heel veel bij Rob in bed. Wiese moest je wat bezig houden met puzzelen en tekenen. En Luuk vond de Ipad al snel. Ook even met Wiese en Luuk naar de speelkamer. Gezellig met 5 tegelijk eten is ook super. Rob at gelukkig weer een worstenbroodje. TJa uit eigen bakkerijk zijn die dan natuurlijk ook heel lekker! Wel bleef Rob erg rustig. een beetje timide..
In de middag ging ik eerst met Luuk en Wiese naar voren. Gijs pastte ondertussen op Rob en had mijn telefoonnummer, mocht er per ongeluk een chirurg komen. We gingen een lekker ijsje halen. Heerlijk om even buiten in het zonnetje te zitten. Genieten! Daarna weet terug en ik moet zeggen dat het me heel veel moeite kostte. Weer even bij Rob en daarna met Gijs een ijsje halen en Wiese ging weer even mee. En weer even buiten. Ja wat mis je het zonnetje op je gezicht. En wat mis je die kinderen dan dicht tegen je aan. Want dan merk je pas hoe fijn dat is! Het was even 10 minuten buiten genieten. Terug op de kamer bleef het met Rob toch raar. Zo rustig. Rond 5 uur weer met 4 aan tafel. GEZELLIG!!! Nasi met sateh opgewarmt. Fijn als je ooit wat over hebt van de chinees. Rob at weer wat spaghetti maar niet als anders. Ik vroeg aan de verpleegkundige of ik Wiese even mocht douchen. Dan was zij klaar en had papa wat minder werk en gelukkig mocht dit. BEDANKT. Daarna kwam papa om ze weer op te halen. Maar ik moest eerst nog stiekjes kopen voor Wieses haar. TJa lekker haren gewassen, dus ook maar even goed invlechten. Dus weer naar voren met de 3. Ze kregen even allemaal een cadeautje. Hebben ze wel verdient. Gijs zocht een suske en wiske uit en Luuk een donald duck. Ook besloot ik voor Myrne iets te kopen. Gewoon wat armbandjes. Dus Wiese ook maar 1. Ook nog even bij de apotheek de PAC naalden ophalen. En zo vloog de dag voorbij. Helaas was het tijd om te gaan. Maar gelukkig telt het af. Nog 2 nachten. En mijn vermoedde van de dag klopte. In de avond weer 37.9. Ik hoop dat het niet weer gaat gebeuren. Maar ik ga toch naar huis met Rob. Rob ging pas weer om 22.15 uur slapen. Gewoon bij hem gezeten en niks meer zeggen en toen gaf hij het op. Nog een dag volhouden en dan in de ambulance naar huis. Maandag dan nog gaan genieten een middag. Helaas zonder zwembad, want dat is kapot en of de ambulance bereid is bij een winkel te stoppen daar heb ik mijn twijfels over. hihi

1 opmerking:

esther de rijke zei

Tja, je gaat steeds meer in de spagaat van moeder-zijn. De kids worden ouder en gaan steeds meer beseffen wat ze missen als hun thuisfront niet compleet is. Ook blijft het veel beter hangen en zijn ze minder snel af te leiden. Dat blijft voor allemaal lastig. Nu maar duimen dat je morgen naar huis mag. En laat Rob maar even zijn meest aandoenelijke gezicht opzetten en zeg tegen de ambu-chauffeur dat je nog een luchtbed voor Rob thuis moet kopen (en pik dan heel toevallig ook een zwembad mee). dat moet haast wel lukken. Heuts is morgen open!!!

Nog één nachtje en dan naar huis Rob!! Dus houd de temp laag!!

Knuffels van ons
Esther en co