donderdag 8 maart 2007

08-03 De macht van televisie

Wat ik gister nog niet gemeld heb, is dat ik serieus contact heb gehad met het programma Kassa. Zij hadden de zaak in behandeling. Alle gegevens waren doorgefaxt. Als alle moeite niet had geholpen, zou de zaak op televisie komen.
Gisteren belde ze op dat Kassa contact had gehad met de gemeente, om opheldering te vragen over de zaak. En je zult het geloven of niet. Maar vandaag al belde de wethouder dat Rob alsnog de rolstoel krijgt!!!!!!! Ze zei dat ik contact had gehad met kassa, maar dat dit hun besluitvorming niet had beinvloed. Ze hadden een versnelde procedure ingeschakeld mbt het bezwaarschrift en ook hun jurist had naar de zaak gekeken. Wat mensen bang zijn om negatief in het nieuws te komen. Want dat is echt slecht voor het imago van de gemeente.
Ook moeten we maandag bij de wethouder komen, om te kijken wat er noodzakelijk is bij de woningaanpassing. Kijk zelf dat gaat in 1 keer versneld. Heerlijk, dus niet al ons werk voor niks geweest. Het heeft me uren denkwerk, zoekwerk en typwerk gekost. Maar uiteindelijk hebben we gewonnen. Er valt echt een last van mijn schouders. Het is nog niet te bevatten!! Echt blij!!

Geen opmerkingen: