dinsdag 2 januari 2007

2-01-07 GELUKKIG 2007

Oeps dat is lang geleden dat ik iets geschreven heb. Gelukkig is Rob goed hersteld van zijn longontsteking. De antibiotica lieten wel zijn darmen veel te goed werken, maar dat houdt wel in dat de verstopping nu over is.
Rob rijdt al vrolijk rond in zijn rolstoel. Het gaat echt goed. Binnen een week had hij door hoe die stoel werkte en hij komt nu overal. Al kan hij doordat de rolstoel is aangepast aan zijn spreidbroek nog maar 1 wiel tegelijk draaien. Dus rijdt hij soms wat rondjes, maar Rob komt toch wel waar hij wil en de zak met krentenbollen was dan ook niet meer veilig.
We hebben een drukke tijd gehad met de kerst en oud op nieuw. En toch ging de verzorging voor Rob gewoon door. De andere kinderen sliepen voor de kerst bij mijn ouders, omdat ik ook volop mee moest helpen. (papa mama bedankt!!!)
Nog iets leuks. Onze Stan was bij de wedstrijd PSV-ADO mascotte van de wedstrijd. Hij mocht met de reservespelers mee intrappen. Met Salcido mocht hij het veld op en na de wedstrijd mochten Stan Gijs en ik naar de spelershome. Dus met veel handtekeningen en foto's rijker gingen we naar huis. Kijk op supver-psv.nl bij sfeerreportage ADO naar foto's. Zie je onze Stan tussen de grote mannen.
Morgen beginnen we weer aan normale leven. Naar Catharina ziekenhuis Eindhoven voor longfoto's. En maandag hopen we dat de foto's van de heupen eindelijk goed resultaat geven. Ik ben de spreidbroek beu. Dus duimen.

Geen opmerkingen: