maandag 24 oktober 2005

24-10 2x een echo

Vanmorgen al in alle vroegte opgestaan om naar Nijmegen te gaan. Iedereen gewassen en aangekleed en om 8 uur konden John, Rob en ik vertrekken. Ruim optijd waren we aanwezig. Eerst kreeg Rob een echo van zijn hoofd. Tja en of die uitslag goed is weet ik niet. Waarden die ik dacht dat die lager zouden moeten zijn, waren gelijk gebleven. Dus wordt het met spanning op het oordeel van de neuroloog wachten. Het belangrijkste is wel de conditie en alertheid van Rob. En die is goed! Maar toch...
Om 12.30 werd er een echo van de beenspieren gemaakt. En zoals we al vermoeden, in de bovenbenen zitten best goed gevormde spieren, maar in de onderbenen zijn ze erg dun. Niks nieuws dus. Rob deed het fantastisch. Tijdens de echo's lag hij lekker op mijn pink te zuigen en bleef zo stilliggen. Heb wel geen pink meer over, maar ja.
Eindelijk thuis uit Nijmegen, moesten we nog met Luuk naar huisarts. Hij had zo'n pijn van de waterpokken. Echt zielig. Zelfs de huisarts had het zelden zo erg gezien. Zo zie je dat de rest ook gewoon doorgaat. Niet alleen alle aandacht gaat uit naar Rob. En zo hoort het ook. We gaan hem proberen om hem normaal op te voeden en niet te behandelen als een arm kindje. Dit klinkt misschien hard, maar regels geeft een kind niet alleen duidelijkheid, maar ook veiligheid en dat is voor elk kind belangrijk. Maar gelukkig hoeven we nog niet te beginnen met ROB, MAG NIET. hahah daar is hij nog te jong voor gelukkig. En dan daarbij, het is ook zo'n schatje! Woensdag weer therapie, dus dan schrijf ik weer.

Geen opmerkingen: