zondag 6 juli 2014

Hallo!! Ik kom bij jullie in de klas

Hallo Ik ben Rob van den Eertwegh

Morgen kom ik een keertje bij jullie in de klas, omdat we na de vakantie gaan verhuizen naar Dinther.

Ik ben 8 jaar oud en ben enorm fan van PSV

Zoals jullie misschien op de foto al kunnen zien, zit ik in een rolstoel. Soms heb ik ook een rugzak bij waarin allerlei pompjes zitten waar ik eten en drinken door krijg. 

Na de vakantie zal mijn mama er alles over komen vertellen. 

Ik heb er heel veel zin in om jullie te leren kennen en weer nieuwe vriendjes te maken. In ons huis kunnen we straks namelijk altijd samen gaan spelen.  TOT MORGEN!!


Hallo Ik ben Wiese van den Eertwegh

Morgen kom ik een keertje bij jullie in de klas! Ik ben 6 jaar en ben het nichtje van Jip en Luna. 

Na de vakantie gaan wij verhuizen naar Dinther en ik heb daar heel veel zin in. 

Mijn hobby is turnen en ik sta dan ook regelmatig op mijn kop.

Ik heb heel veel zin om jullie te leren kennen en weer nieuwe vriendjes en vriendinnen te maken. En hopelijk kunnen we ook snel een keer afspreken. TOT MORGEN!!

Geen opmerkingen: