woensdag 16 mei 2007

16-05 nieuwe rolstoel

Het is weer even geleden dat ik geschreven heb. Ik ben namelijk met mijn ouders en de kinderen naar Belgie in een huisje geweest. Heerlijk even ertussen uit. Ik zag het helemaal niet zitten om de 2 weken mei vakantie hier door te brengen. John moest gewoon werken, maar hij kwam af en toe op en neer. Het was een fantastische week geweest. De jongens (en ook Myrne) hebben heerlijk met opa heel veel gevoetbald op het hele grote grasveld dat bij het huisje aanwezig was. Rob vond de zandbak geweldig en kruipen over het gras vond hij ook geweldig. Oma en ik hebben lekker vaak heel uitgebreid gekookt. Het was een leuke ontspannende week.
In die week kwam John dinsdag met de nieuwe rolstoel van Rob! Eindelijk zijn eigen rolstoel. Rob zat er meteen lekker in en wist er meteen mee weg te scheuren.
Momenteel zijn we nog bezig om zijn ontlastingsprobleem op te lossen. En natuurlijk ons woonprobleem. We weten niet hoever we staan, maar ik heb opdracht gekregen van de huisarts om de zaak even een beetje te laten rusten i.v.m. de zwangerschap. Dat doen we dan maar.
Maar gelukkig is de zaak van de rolstoel opgelost. En oh ja. Stan is net als PSV kampioen! Echt feest. En Rob roept de hele tijd: BOERUH!!

Geen opmerkingen: