donderdag 24 januari 2013

24/01 3 zieken

Wat ging het ook weer goed. Rob was in het weekend heel fit. Steeds in de nacht bijtanken en de output nam langzaam weer af. Maandag ging het zelfs super op school en ik besloot om te stoppen met infuus. Gewicht was zondag ook weer 19.1
En net als je denkt dat het goed gaat, gaat het ook weer helemaal mis. woensdag stond de weegschaal alweer op 18.5 Kortom het is en blijft moeilijk voor Rob om vocht op te nemen.
Wiese was dinsdag nog naar school geweest. Maandagavond nog wezen zwemmen en nu zwemt ze al bijna heel de les zonder kurkje!! Kortom ze kan nu echt zwemmen!! Maar dinsdag avond had ze ineens 39.4 koorts. Echt ineens erg ziek.
Woensdagochtend kwam Luuk daar ook nog bij met koorts. Rob had ik al mijn twijfels over omdat de thermometer in de ochtend al 37.5 aangaf en je weet dat dat voor Rob erg veel is.
En jawel uitschool 38.5. Dus de hele bank vol zieke kinderen. Je mag ook bijna niet denken dat het goed gaat.
Ik zit nu te wachten op telefoon van de kinderarts, of een mail. Tenslotte zou er deze week een afspraak gemaakt worden met de TPV verpleegkundige. Ook JanPeter de ander kinderarts heeft nog geen telefoon gehad. Ach vanmorgen maar een hint met het telefoonnummer naar Nijmegen gemaild.
Vandaag maar flink administratie bijwerken terwijl ik zo bij de 3 zieken kan blijven.
Nee geen geren met Rob naar het ziekenhuis, ook al heeft hij koorts. Tenslotte hebben er 2 meer koorts en dus zal het wel met de griep te maken hebben ondanks een griepprik.

Geen opmerkingen: