donderdag 29 december 2011

29-12 Rob is weer thuis, antwoord van Levitt

De nacht is Rob goed doorgekomen en ook zijn nieuwe sondevoeding verdroeg hij goed. In de ochtend had hij weer echt honger. Ik vroeg aan de verpleegkundig of ze door wilde geven dat we nu wel naar huis zouden kunnen gaan.
En zo geschiedde het. De kinderarts kwam langs en vertelde dat we konden gaan. De antibiotica werd gestopt, want Rob heeft al zoveel antibiotica gehad, dat ze daar toch wel voorzichtig mee moeten gaan worden.
Dus snel spullen pakken en naar huis. Lekker weer bij de kinderen en ook maar meteen aan de slag, want het is nog een drukke week in de bakkerij.
Rob vond het weer heerlijk thuis. Wel bleef hij nog het liefst op de bank zitten maar dat kan ook niet anders. Ook kregen we goed nieuws mbt de handbike en nieuwe rolstoel. Ze zijn beide goedgekeurd. Joepie!! Hoeven daar iig niet meer om te knokken. De brief met de dwangsom heeft dus ook nut gehad, want alles ging ineens razendsnel..
Ook kreeg ik nog antwoord van dr. Levitt. Ik had hem de foto van de wond gestuurd en zijn antwoord was: that is a very hard area to heal. it looks ok to me with no evidence of infection. just needs more time I predict.
Marc A. Levitt M.D.

De laatste 2 dagen van 2012 brengen we in iig thuis door dit in tegenstelling tot vorig jaar. Nog 2 drukke dagen en dan is het 2012. Ik wil iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling toe wensen. Ach mijn eindejaarsgedicht zal nog wel volgen net zoals andere jaren. Nu te moe en geen inspiratie. Komt vast nog wel.

3 opmerkingen:

deVoetenBarones zei

Heb je nog copietje van die brief bewaard? Dan leen ik hem t.z.t. graag van je!!

Wat heerlijk dat jullie weer thuis zijn en wat het je een prachtig netwerk!

Anoniem zei

Ik genoot vandaag van Rob , en uiteraard ook van de rest. Opa

Anoniem zei

Wat ontzettend fijn dat jullie weer thuis zijn!!!
Het zal wel erg druk zijn, zo met de bakkerij.
Toch wensen wij jullie een fijne jaarwisseling en een GEZOND!!!!! 2012!!

Veel liefs!