zaterdag 7 februari 2009

7-02 "even" op en neer naar het Radboud.


Een filmpje van Peter Pan hield de kinderen tijdens de ziekenhuisperiode lekker bezig. haha
Het is verder niet te peilen hoe het nu gaat met Rob. Als het goed gaat, kuurt hij zich zo uit, dat het erna helemaal foute boel is. Afgelopen nacht had Rob dan ook erg veel pijn en werd regelmatig gillend wakker.
Toen ik hem vanmorgen wilde spoelen zag ik tot mijn grote schrik dat zijn katheter eruit was. Mooi balen, want ik had opdracht het niet zelf terug te stoppen en te bellen. Dus belde ik Dr. ReneWijnen (ik belde hem wakker, denk ik oeps....sorry) Hij verwees me door naar dr. Ivo de Blaauw. Het leek hem verstandig om toch maar te komen. PFFF dus op naar het Radboud.
Daar heb ik nog bijgekletst met ouders die er nog zaten en zo ben je weer op de hoogte van die andere kindjes die er nog zijn. En dat is erg fijn om te weten.
Ivo de Blaauw riep ons al snel bij hem en de katheter werd terug geplaatst. De hechting waarmee die vast zat werd verwijderd. Het kostte een beetje gegil van angst en wat tranen, maar een cadeautje van Mia deed wonderen. En dus konden we weer naar huis. Maar liefst thuis tot maandag. Joepie

Geen opmerkingen: